Kuidas saab?

Kuidas saab? 

Säästukaardi saamiseks palume Teil pöörduda Põlva Kaubamaja klienditeenindusse
või lähimasse kauplusesse. Klienditeenindus on avatud esmaspäevast reedeni kell 9-17.30 (lõuna 14:00-15:00).
Kaardi taotlemiseks tuleb täita vastav avalduse blankett (saadav kohapeal) ning ühtlasi tasuda kaardi eest vastavalt hinnakirjale. Pereliikmete jaoks (vanusepiiranguta) võib vormistada lisakaardi ehk nn pereliikmekaardi.  Vaata kehtivat hinnakirja “Vormistamine ja hinnakiri” alt.

Alates 1. aprillist 2010 saadame kaardid klientidele posti teel koju, mistõttu väheneb Säästukaardi ooteaeg oluliselt. Orienteeruvalt võtab see aega kuni 2 nädalat. Et seda vahepealset ooteaega kompenseerida pakume liikmele soovi korral ajutist Säästukaarti.
Alates juunist on Säästukaardi avalduse täitjatele võimalik väljastada ajutine Säästukaart. Ajutine Säästukaart on mõeldud ostjatele:

  • kes soovivad kaupluses Säästukaardi avalduse vormistamise korral saada kohe osa Säästukaardi kliendile pakutavatest soodushindadest;
  • kliendile asenduskaardiks uue plastikkaardi kättesaamiseni või asenduskaardiks Säästukaardi kaotamise, rikkumise või kehtivusaja lõppemise korral.

Ajutist Säästukaarti on võimalik kasutada kaardil määratletud kehtivusaja jooksul. Ajutist Säästukaarti ei saa kasutada Säästukaardi partnerite juures.
Ajutise Säästukaardi saamiseks pöörduda meie klienditeenindusse Põlva Kaubamajas. Info telefonil 799 9047. Pakume ka enamikes poodides ajutise SK tegemise võimalust.

Täpsem Säästukaarte puudutav teave Säästukaardi koduelehelt www.skaart.ee.ee  ja PTÜ klienditeenindusest – avatud E-R 9-17.30 (lõuna 14:00-15:00)
Tel: 799 9047 või e-mail:  info@pty.ee